Kuka tämän kaiken takana on...

Oma kuva
Helsinki, Finland
Olen ideaähkyyn taipuvainen itseoppinut puuhaaja. Tervetuoloa katsomaan näppien tuotoksia. I'm a self-taught entrepreneur, interested in handi craft and somethimes overwhelmed with new ideas. Lately I've been keen on making purse organizers/pouches. But I also keep on making jewellery. Both purse organizers and silver chains are ”taylor-made.” So that each customer gets just the kind he/she wants. All my silver jewellery is sold by order and imprinted . Let me know if you want to order for your self or as a present a pouch or a piece of my jewellery. My e-mail address is anin@welho.com

keskiviikko 27. elokuuta 2014

Kortteja postiin ja virkkauksen huumaa

Muutama kortti on hujahtanut postiin kesän aikana. Ihan helpolla ei tästä taloudesta lähde kaupan valmista korttia, tietty pakon edessä voin harkita asiaa. :)







Kaiken muun näpertelyn lisäksi olen nyt ihan hurahtanut virkkaamiseen. Tämä into alkoi jo viime kesänä, mutta jotenkin se jäi vain siihen into asteelle. Nyt olen ottanut koukun käteen ja siirtynyt toiminta tilaan. Koukku suhisten olen virkkaillut afrikankukkaa. Se aika hassua kuinka erilaisia afrikankukkia voikaan syntyä vaikka lanka ja ohje on sama. Näes malli muuttuu mitä myöhempää yötä kohti kello kulkee. Olen saanut aikaiseksi montaa eri terälehtitistä kukkaa, 5-7 terälehteä / kukka. :D

Voi kumpa aika riittäisi tähän kaikkeen! Uuh, selän takana on pinkka ihania kankaita, kukkaron kehyksiä, leimoja ja pussillinen hykerryttävän ihan värisiä lankoja ja kaikkea muuta mistä toivottavasti kehkeytyy vielä paljon tuotteita messuille. :)

Ei kommentteja: